“Art Copenhagen”, repræsenteret af WAS – Wonderland Art Space, Forum København, september 2009

Bidrog med 8 forstørrede Polaroid rumskibs-køkkenscener + tre andre indrammede Polaroid værker og et hjemmebygget instrument til lydperformances.

De tre indrammede Polaroid værker bestod af:

1) Et selvportræt hvor jeg sidder med mit hjemmebyggede instrument i hænderne taget i mit værksted i New York og går under navnet: “New York Yankee of Doom”- fotoet er også til at finde i det nyeste nummer af Wonderland magasin, anniversary udgaven.

2) Syv Polaroider der alle har med andre af mine hjemmebyggede instrumenter at gøre.

3) Sytten Polaroider der alle afbilder performances hvor mine hjemmebyggede instrumenter indgår + samtlige installationer jeg har lavet hvori lysstofrør samt performances har foregået. Titlen: “Rock My Religion…again” og er en klar reference til Dan Grahams dokumentar “Rock My Religion” der undersøger forholdet mellem rockmusik og religiøsitet.

“The Reverend of Really Religious Matter”

~ af Brian Ravnholt Jepsen på februar 14, 2010.

Skriv et svar

 
