Ariel Pink’s Haunted Graffiti, Loppen 10. juni 2009

IMG_2574 IMG_2573

~ af Brian Ravnholt Jepsen på juni 11, 2009.

3 kommentarer to “Ariel Pink’s Haunted Graffiti, Loppen 10. juni 2009”

  1. Hej Brian
    fin blog du har og sjovt med en sammenligning.
    Er der nogen mulighed for at du kan sende mig CHINA WHITE billedet i en bedre udgave på min mail, det ville være rart, da jeg selv er en af de frikkin’ chinas on da’ picture.

    -Ester

    • Hej Ester,
      Og tak for det.
      Meget sejt du har fundet frem til det foto.

      Men det kan jeg sagtens – send mig din mail og så scanner jeg svinet og sender. Ingen problemer der.
      Hej sålænge
      /B

  2. tak,
    min mail er:
    aek87@hotmail.com

Skriv et svar

 
